ورود به سایت
رمزتان را فراموش کرده‌اید؟

لطفاً نشانی ایمیل خود را‌ وارد کنید. از طریق ایمیل، پیوندی برای ساختن رمز تازه دریافت خواهید کرد.

بعد از زدن دکمه "دریافت رمز جدید" به صفحه اصلی سایت هدایت می شوید و یک ایمیل برای شما ارسال می شود.

ثبت نام در سایت

خلاصه رویداد

اعلام نتایج مسابقه طراحی سردر بازار بین المللی گل و گیاه ارغوان

نتایج-سردر-بازار-گل-گیاه-ارغوان
جوایز
  • مجموع جوایز: 20 میلیون تومان
  • رتبه اول: 20 میلیون تومان
راه ارتباطی
مشخصات
  • نوع فراخوان: ملی
  • مکان: اصفهان-ایران
  • وضعیت: فقط اعلام نتایج
۱۴ دیدگاه
10,608 بازدید
۳۰ دی ۱۳۹۸
صفحه اصلی

محتوای تصادفی (برای معرفی و انتشار با مدیر تماس بگیرید.)

جزییات کامل رویداد

اعلام نتایج مسابقه طراحی سردر بازار بین المللی گل و گیاه ارغوان

اطلاعیه دبیرخانه مسابقه طراحی سردر بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان

نتایج سردر بازار گل گیاه ارغوان

مراسم داوری و انتخاب طرح‌های برتر مسابقه طراحی سر در بازار بین المللی گل و گیاه ارغوان در تاریخ  ۱۳۹۸/۱۰/۱۸  با حضور آقایان دکتر قانعی، مهندس نقوی، مهندس قاض عسگر و خانم ها مهندس حسین بالام و مهندس خالقی زاده در محل سالن جلسات سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان برگزار گردید.

.

با توجه به تعداد ۶۵ آثار ارسالی به دبیرخانه سازمان و با نظر به اینکه سر درب این مجموعه معرف کلیه کاربری های موجود در این بازار باشد و می بایست هویت و شخصیت در آن رعایت گردد بنا به پیشنهاد داوران مسابقه جهت بررسی هر چه بهتر آثار مقرر گردید ارزیابی آثار در دو مرحله صورت پذیرد.

.

به همین منظور در ابتدا داوران به نگاه نگاه کلی به تمامی آثار نظرات خود را اعلام و سپس با جزئیات طبق شاخص های تهیه شده ، نسبت به بررسی هر آثار پرداخته و طی چند مرحله برخی از آثار را تا رسیدن به ۸ اثر نهایی حذف نموداند.

.

با توجه به حساسیت این موضوع برای سازمان در تاریخ ۱۰/۲۱/ ۱۳۹۸ ارزیابی نهایی با رعایت شاخص های جزیی تر شامل خلاقیت ، غنای حسی ، بهره وری ، هزینه های اجرا ،ارتباط و تناسب بصری و …ببررسی مجدد صورت پذیرفت که پس از بررسی و ارزیابی در نهایت این هشت اثر به سه طرح نهایی رسید که طبق نظر داوران مقرر شد از این سه نفر دعوت به عمل آمده و پس از بررسی نهایی طرح برتر اعلام گردد.  

رتبه های برتر نتایج سردر بازار گل گیاه ارغوان

  • – کد شماره ۷۷۲۱۵۱۳ هدی هنر دوست
  • – کد شماره ۷۷۰۵۹۲۶ سحر جوادزاده
  • – کد شماره ۷۷۲۷۹۷۱ محمد رضا افتخاری آرش عزیزیان
در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹ طی جلسه ای با حضور سه نفر برگزیده شرکت کنندگان به ارائه توضیحات از روند چگونگی طرح پرداختند و سپس داوران درحضور شرکت کنندگان به نقد و بررسی طرح ها پرداخته و در پایان نفر برنده را معرفی نمودند و مقرر شد طی مراسمی از نفر برتر تفدیر بعمل آید که زمان آن متعاقباً اعلام می گردد.

ترتیب برندگان نهایی مسابقه طراحی سردر بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان

  • – نفر برنده : خانم سحر جوادزاده
  • – نفر دوم : هدی هنردوست
  • – نفر سوم :محمدرضا افتخاری – آرش عزیزیان

 آثار رتبه های برتر

برای دیدن ادامه محتوا لطفا شوید یا ثبت نام کنید.

.

انتشار دیگر آثار

برای انتشار آثار خودتون در سایت شیت های خودتون را برای ادمین در تلگرام ارسال کنید. برای دیدن ادامه محتوا لطفا شوید یا ثبت نام کنید.

لینک های مشابه

  • نتایج در سایت فراخوان مسابقه
  • نتایج فرخوان های مشابه در زمینه سردر
۱۴ دیدگاه
10,608 بازدید
۳۰ دی ۱۳۹۸
صفحه اصلی

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

14 نظر برای “اعلام نتایج مسابقه طراحی سردر بازار بین المللی گل و گیاه ارغوان”

  1. Mohammad_eslamii71 گفت:

    با احترام به نتیجه اعلام توسط داورا باید گفت واقعا تاسف باره با این انتخابشون مخصوصا رتبه اول

  2. cenart گفت:

    واقعا زبانم قاصره … نمیدونم چه معیاری باعث شده طرح اول منتخب بشه … ولی واقن هیچ استانداری از لحاظ بصری و هیچ ارتباطی با معماری غنی اصفهان نمیبینم توش

  3. salahica گفت:

    واقعا شرم آوره. نمیدونم اصلا ملاکی برای داورهای مسابقه وجود داشته یا شاید مثل فیلم گاندو این برنده ها رانت یا زد و بندی دارند

    1. مدیر کل گفت:

      پیشنهادم به جنابعالی (salahica) اینه نقد مفیدتری داشته باشید. ضمنا شما همه آثار رو ندیده اید. هر چند ما از این آثار هم دفاع نمی کنیم.

  4. Yasi گفت:

    هیچ کدوم ازین اثر ها اصولی که توی فراخوان مسابقه روش تاکید شده بود که حتما رعایت بشن رو ندارن…. مثلا کدومشون دقیقا با کاربری و مفهوم گل و گیاه هماهنگه و نشونش میده…. روی صحبتم با مسئولین برگزاری مسابقه است اگه قراره پارتی بازی کنین پس مسابقه نذارین که بقیه وقتشون رو هدر بدن….

  5. mt گفت:

    واقعا برای خودم متاسفم که برای این مسابقه وقت گذاشتم وشرکت کردم توی این مسابقه به شعور معمارای این شهرتوهین شده واقعا برای جامعه معماری اصفهان متاسف متاسف ومتاسفم آقای مدیر برو کار ۷۷۲۱۴۹۵را ببین وخدایی قضاوت کن ونگو شما کارای دیگرشرکت کننده ها راندیدین من عکس نفر اول را توی تمام سایتا میگذارم وپایینش مینویسم توی اصفهان این عکس رو داورای معماریمون ………….واقعا شرم آوره

  6. danialghasemi گفت:

    سلام، وقت بخیر
    ادمین تلگرام مطالب ارسالی رو چک نمیکنن؟

  7. cap ali گفت:

    الان که اثاربرترو میبینم نمیدونم بخندم گریه کنم یا چی….
    نمیدونم واقعا با چه اصولی امتیاز دادن(آبروی معماری اصفهان و سطحشو بردین واقعا یه مورد از اصولی ک تو فراخوان داده بودینم تو طرحاشون نمیبینم)، ولی اگه قراره حق و زمان ادمایی که برای مسابقه واقعی وقت میذارن و بخورید اولش بگید،،، ولی مهم نیست، حداقل لوح تقدیرامونو بدن که دست خالی نباشیم?
    موفق باشید

  8. Hossein گفت:

    سلام
    این که داوری کردنش عالیه نسبت به داوری که برا سردر بنکداران امل کردن اون که غیر از تطبیق معماری که وجود نداره طرح افتضاحیم هست و هیچ هیچ زیبایی نداره میتونید برید تو همین سایتم ببینید ولی کل مسابقات معماری داخلی همین

  9. mt گفت:

    سلام چرا عکس کارمن توی کارهای ارسالی وجود نداره؟توی اسلاید ها هم نبوده ؟۷۷۲۱۴۹۵

    1. مدیر کل گفت:

      مخاطب mt برای نبودن کارتون با ادمین در تلگرام تماس بگیرید و برای عدم حضور کارتون در داوری با دبیرخانه مسابقه تماس بگیرید.

  10. mt گفت:

    سلام جناب مدیر مثل اینکه کارمن درمسابقه شرکت داده نشده چطورمیتونم پیگیری کنم؟

  11. arta گفت:

    داوری مسابقات معماری از سخت ترین کار هاست. و چه راحت برخی اسم خودشون رو داور میگذارند… داوری درست یعنی انتخاب طرح امانت برای میدان شهیاد، یعنی طرح سیحون برای مقبره ابن سینا. یکی از مسابقه های (به ظاهر) اصولی سال های اخیر، مسابقه طراحی منظر زاهدان بود، به عنوان شرکت کننده شاهد بودم که چگونه معیار های داوری در طرح برتر رنگ باخته بودند… یا مسابقه طراحی موزه آستان قدس؛ که گویا طرح پنجم در دور اول، برگزیده ی دور دوم میشود در کنار طرح بزرگانی چون استاد کامران دیبا… در میان این فجایع؛ امید ما به امثال جناب خانی زاد و استاد سیاوش تیموری ست که دلسوزانه مسابقات معماری را پیگیری میکنند.

  12. arta گفت:

    اگر بنا به ثبت نشدن ایدئوگرام، یا بی توجیه بودن طرح است بگویید آنها که به دنبال رزومه هستند معمارانه طراحی نکنند دیگر؟! یاد مسابقه سردر شهرک صنعتی آمل افتادم…..

شما هم نظرات خود را در مورد این پست به ما بگویید!

دیدگاهتان را بنویسید

Top