نتایج چهاردهمین دوره مسابقه معماری میرمیران به همراه نمایش آثار بدون هیچ نظری از سوی برگزارکننده منتشر شده است.
رتبه اول:
رتبه دوم مشترک:
- – طرح مهرنوش فرقانی و سیدرضا حسینی
- – طرح امیرحسین زارعی و امیرحسین حیدرپور
رتبه سوم:
- طرح دلارام خوشحال و عباس غفاری
طرح های منتخب:
- – طرح استودیو معماری گره
- – طرح مهدی امیری
- – طرح ساناز گودرزی و محمد غلامی
- – طرح صفار استودیو
- – طرح ساناز شعبانی نودهی و سید میلاد شجاعی زاده
- – طرح فرناز جراح و سیدمهدی طبائیان نژاد و سیدمحمد طبائیان
- – طرح هادی آدینه قرمانی
- – طرح سمانه متقی پیشه و اشکان قشقایی و نیلوفر شمسی و الهام درویش
- – طرح سید علی سجادی و شایان کندری
- – طرح مهسا رستگاری
آثار برتر:
رتبه اول: وحید اسکندری

رتبه اول: وحید اسکندری
.
رتبه دوم مشترک: مهرنوش فرقانی و سیدرضا حسینی

رتبه دوم مشترک: مهرنوش فرقانی و سیدرضا حسینی
.
رتبه دوم مشترک: امیرحسین زارعی و امیرحسین حیدرپور

رتبه دوم مشترک: امیرحسین زارعی و امیرحسین حیدرپور
.
رتبه سوم : دلارام خوشحال و عباس غفاری

رتبه سوم: دلارام خوشحال و عباس غفاری
.
طرح های منتخب
-
-
استودیو معماری گره
-
-
مهدی امیری
-
-
ساناز گودرزی و محمد غلامی
-
-
صفار استودیو
-
-
ساناز شعبانی نودهی و سیدمیلاد شجاعی زاده
-
-
فرناز جراح و سید مهدی طبائیان نژاد و سید محمد طبائیان
-
-
هادی آدینه قرمانی
-
-
سمانه متقی پیشه-اشکان قشقایی-نیلوفر شمسی-الهام درویش
-
-
سیدعلی سجادی و شایان کندری
-
-
مهسا رستگاری
دیگر آثار شرکت کننده در مسابقه
-
-
احمد رجبی و محسن فرهادی
.
بخشی از فراخوان چهاردهمین دوره مسابقه معماری میرمیران
«جریان نوین معماری ایران، که من به آن تعلق دارم تلاش دارد نوعی معماری بیافریند؛ که معماری گذشته این سرزمین کهن را تداوم و تکامل بخشیده؛ بتواند جایگاه خاصی در معماری جهان را به خود اختصاص دهد.» (زنده یاد مهندس سید هادی میرمیران)
.
بنیاد معماری میرمیران همواره تلاش داشته است بستری را فراهم آورد که بر اساس درک و شناخت مفاهیم و مشخصه های سرزمینی و فرهنگ غنی معماری تمدن ایران و جریانات پیشرو معماری امروزینِ جهان، به بالندگی و شکوفایی جریان نوین معماری ایران یاری رساند. در این راستا موضوعات و مباحث مطروحه در مسابقه طراحی مفهومی (CONCEPT DESIGN) جایزه معماری میرمیران در دوره های اولیه عمدتا معطوف به درک و شناخت عوامل محیطی و مادی موثر بر معماری سرزمینی ایران، بکارگیری الگوها و مفاهیم برگرفته از این عوامل در روند طراحی مفهومی معماری و فضاهای شهری امروزی بوده است. در دوره های بعدی شناخت جریانات نوین اصیل و پیشرو معماری جهان، درک رابطه مفهومی و امکان تاثیر متقابل این جریانات در روند طراحی معماری کشور مدنظر قرارگرفته است.
.
از این دوره رویکرد اصلی مسابقه متوجه درک و شناخت مفاهیم ذهنی و ذاتی معماری سرزمینی ایران است که در طول تاریخ تداوم داشته و در هرمقطع تاریخی- اجتماعی رابطه ی احساسی و متقابل انسان ایرانی را با روح و فضای این معماری شکل داده و هم اکنون نیز در خاطره های آرمانی ما نهفته است و …
.
ادامه در لینک فراخوان
لینک نتایج در سایت
بنیاد میرمیران