ورود به سایت
رمزتان را فراموش کرده‌اید؟

لطفاً نشانی ایمیل خود را‌ وارد کنید. از طریق ایمیل، پیوندی برای ساختن رمز تازه دریافت خواهید کرد.

بعد از زدن دکمه "دریافت رمز جدید" به صفحه اصلی سایت هدایت می شوید و یک ایمیل برای شما ارسال می شود.

ثبت نام در سایت

خلاصه رویداد

نتایج یادمان مقاومت فارس

نتایج-یادمان-مقاومت-فارس
جوایز
  • مجموع جوایز: 130 میلیون تومان
  • رتبه اول: 60 میلیون تومان
  • رتبه دوم: 40 میلیون تومان
  • رتبه سوم: 30 میلیون تومان
راه ارتباطی
مشخصات
  • نوع فراخوان: ملی
  • نوع ارائه: دیجیتالی
  • مکان: شیراز-ایران
  • وضعیت: نتایج نهایی به همراه نمایش آثار برگزیده
بدون دیدگاه
2,597 بازدید
۹ مرداد ۱۴۰۱
صفحه اصلی

محتوای تصادفی (برای معرفی و انتشار با مدیر تماس بگیرید.)

جزییات کامل رویداد

نتایج یادمان مقاومت فارس

نتایج یادمان مقاومت فارس اعلام شد.

.

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس اعلام کرد: داوری مسابقه‌ طراحی یادمان مقاومت در فارس انجام و اسامی منتخبین اعلام شد
.
مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس از برگزاری مراسم داوری آثار ارسالی به دبیر خانه مسابقه‌ طراحی یادمان مقاومت در فارس خبر داد و گفت : از مجموع ١۵٠ اثر ارسالی ، ۵٠ اثر برای داوری انتخاب و اسامی نفرات برگزیده اعلام شد.امیر حسین جمشیدی عنوان کرد : این مسابقه با همکاری استانداری فارس ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و به منظور ارج نهادن به مقام والای رزمندگان و شهدای استان برگزار شد.
.
وی با عنوان اینکه نمایندگانی از استانداری فارس ، اداره کل راه و شهرسازی ، سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس ، دانشگاه هنر و دانشگاه شیراز فرایند داوری این مسابقه را عهده دار بودند خاطر نشان کرد : پارامترهایی همچون حکمت هنر ایرانی اسلامی ، دین پژوهی ایرانی اسلامی در راستای توجه به هویت کالبدی شهر شیراز ، شأن و اهمیت جایگاه دفاع مقدس ، رعایت تناسبات شهری ، میزان تحقق پذیری طرح ، تعلق آن به فرهنگ ایرانی اسلامی و منحصر به فرد بودن آن از جمله معیارهای پایه ارزیابی طرح توسط هیئت داوران بود .
.
مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس خاطر نشان کرد : جانمایی این پروژه در یکی از مرتفع ترین نقاط شهر شیراز واقع در بام شیراز به عنوان قطب فرهنگی اجتماعی و مذهبی شهر و در بالاترین نقطه ارتفاعات این منطقه خواهد بود . محدوده زمین اجرای این پروژه یک هکتار و مکان اجرای پروژه در حدود ۲ هزار متر مربع در ضلع جنوبی کمربندی شمال شیراز با نام بام شیراز می باشد . به گفته جمشیدی وجودکوه در این محل به اختلاف ارتفاع حدودا ۴۰۰ متری نسبت به محدوده پیرامونی ، قابلیت شکل‌گیری یک نشانه شهری تاثیرگذار در سطح شهر شیراز را امکان پذیر می کند .
.
ارسال آثار حرفه ای و با کیفیت از سراسر کشور به دبیرخانه مسابقه
.
مدیر مسابقه‌ طراحی یادمان مقاومت نیز در خصوص اعلام اسامی منتخبین این مسابقه توضیح داد و گفت : مسابقه مذکور به شکل فراخوان عمومی و به صورت یک مرحله ای برگزار و داوری آثار برگزیده در آخرین روز هفته گذشته انجام و اسامی منتخبین اعلام شد. مجتبی اثنی عشری با اشاره به استقبال گسترده از این رویداد و ارسال آثار حرفه ای و با کیفیت از سراسر کشور به دبیرخانه این مسابقه ، اعلام کرد : اولین اثر برگزیده ، کاری گروهی با سرگروهی گلرخ حیدریان و همکاری مهدی مختاری و نوا خلوصی از تهران بود . همچنین سعید موسوی از مراغه و ابوالفضل ملاجردی از تهران موفق به کسب رتبه های دوم و سوم این مسابقه شدند .
.
وی گفت : چهارمین اثر برگزیده نیز کاری گروهی از محمد مهدی نیک آیین و تیم همکاران وی از شیراز بود.مدیر مسابقه‌ طراحی یادمان مقاومت با اشاره به اینکه به نفرات برگزیده اول تا سوم این مسابقه جوایز نقدی تعلق خواهد کرفت ، تصریح کرد : به رتبه نخست این مسابقه مبلغی معادل ۶۰ میلیون تومان ، رتبه دوم ۴۰ میلیون و رتبه سوم ٣٠ میلیون تومان اهدا خواهد شد. به گفته اثنی عشری ، اسامی صاحبان آثار منتخب این مسابقه از طریق سایت دفتر فنی استانداری نیز به شرح جدول ذیل اعلام گردید. گفتنی است اجرای یادمان مقاومت فارس در محدوده تعریف شده و با ابعاد متناسب به منظور ایجاد یک نماد شهری قابل رویت و با رعایت فضاهای مهم پیرامونی انجام خواهد شد.

نتایج یادمان مقاومت فارس

آثار برتر

  • رتبه اول: گلرخ حیدریان ، مهدی مختاری و نوا خلوصی
  • رتبه دوم: سعید موسوی
  • رتبه سوم: ابوالفضل ملاجردی

.

شبکه های اجتماعی سایت مسابقات معماری و شهرسازی Archicomp.ir
بدون دیدگاه
2,597 بازدید
۹ مرداد ۱۴۰۱
صفحه اصلی

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

شما هم نظرات خود را در مورد این پست به ما بگویید!

دیدگاهتان را بنویسید

Top