خلاصه رویداد

اعلام نتایج مسابقه طراحي رستوران و كافي شاپ بر روي پل عابر پياده

رستوران-و-کافی-شاپ-بر-روی-پل-عابر-پیاده

جوایز


  • نفر اول: 3 سکه بهار آزادی
  • نفر دوم: 2 سکه بهار آزادی
  • نفر سوم: 1 سکه بهار آزادی

مشخصات


  • نوع:
    مسابقه داخلی
  • شرکت در مسابقه:
    رایگان
  • زبان:
    فارسی

برگزار کننده


  • برگزارکننده:
    شهرداری سقز
👇🏻 اطلاعات 👇🏻 برچسب ها: نتایج، رستوران، کافی شاپ، پل، عابر پیاده

اطلاعات بیشتر

اعلام نتایج مسابقه طراحي رستوران و كافي شاپ بر روي پل عابر پياده

سه طرح هاي برتر مسابقه طراحي رستوران و كافي شاپ بر روي پل عابر پياده از ميان 20 طرح رسيده به دبيرخانه برگزاري مسابقه، توسط هيئت داوران مشخص شد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري سقز: شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز در راستای برنامه های ارتقای کیفی فضاهای عمومی و توسعه توریسم شهری و بر اساس موقعیت ممتاز این شهر به لحاظ سرانه های فضای سبز و تفرجگاهی در غرب کشور، اقدام به برگزاری مسابقه "طراحی مجموعه رستوران و کافی شاپ بر روی پل پیاده رو نمود.

شايان ذكر است؛ با توجه به در نظر گرفتن مواردي از جمله: ملاحظات زیست محیطی و تناسب طرح با اقلیم خاص شهر سقز، توجه به موقعیت مجموعه و نقش هویت بخش شهری آن، تناسب طرحي با مکان و مکمل طرح پل موجود، توجه به سهولت عبور و مرور و اجتناب از محدودیت در حرکت عموم، پیش بینی قابلیت اجرای طرح به لحاظ سازه و تاسیسات در بستر موجود، در نظر گرفتن حفظ سرانه ها و استانداردهای ملی در طراحي، رعایت و توجه به خط آسمان پروژه و... در مسابقه طراحي رستوران و كافي شاپ بر روي پل عابر پياده و نهايتاَ بررسي آثار رسيده به دبيرخانه مسابقه توسط هيئت داوران آثار برتر به شرح:

ـ اثر نخست با كد 111 طراحي شده توسط عبدالرحمان كدخدا صالحي
ـ دومين اثر منتخب كد 104 طراحي شده توسط محمد پاسبان
ـ سومين اثر منتخب كد 102 طراحي شده توسط نيما اخوان معرفي گرديد.

همچنین جوایزي به طرح هاي برتر شامل؛ طرح اول: 3 سکه تمام بهارآزادی به همراه لوح تقدیر، طرح دوم: 2 سکه تمام بهار آزادی به همراه لوح تقدیر و طرح سوم: 1 سکه تمام بهارآزادی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

مهندس رضا قادر بيگ زاده، مهندس علي دباغي و مهندس فواد خدريار داوري مسابقه طراحي رستوران و كافي شاپ بر روي پل عابر پياده سقز را بر عهده داشتند.
در پايان از طرح كد 116 طراحي شده توسط شركت رابين اندازياران شار نيز به عنوان چهارمين اثر منتخب با توجه به طراحي مناسب و قابل تحسين، تقدير به عمل مي آيد.
شايان ذكر است: پس از اصلاح و تكميل نقشه هاي معماري، سازه و... طبق نظر هيات داوران و شهرداري جوايز به برندگان مسابقه مذكور تعلق خواهد گرفت


لینک مرتبط:

لینک فراخوان مسابقه طراحي رستوران و كافي شاپ بر روي پل عابر پياده

منبع:

سایت مسابقات معماری و شهرسازی

 archicomp.ir