ورود به سایت
رمزتان را فراموش کرده‌اید؟

لطفاً نشانی ایمیل خود را‌ وارد کنید. از طریق ایمیل، پیوندی برای ساختن رمز تازه دریافت خواهید کرد.

بعد از زدن دکمه "دریافت رمز جدید" به صفحه اصلی سایت هدایت می شوید و یک ایمیل برای شما ارسال می شود.

ثبت نام در سایت

خلاصه رویداد

نتایج مسابقه سرزمین خودرو ایرانیان

نتایج-مسابقه-سرزمین-خودرو-ایرانیان
جوایز
  • مراجعه به جزییات فراخوان
  • رتبه اول: عقد قرارداد
  • رتبه دوم: 150 میلیون تومان
  • رتبه سوم: 75 میلیون تومان
راه ارتباطی
  • تلفن: ۷۹۲۵۴۵۰۱
  • همراه: ۰۹۱۰۰۹۳۹۹۳۹
  • کد پستی : ۱۹۷۱۹۱۷۰۴۸
  • ایمیل
مشخصات
  • نوع فراخوان: ملی
  • مکان: تهران - ایران
  • وضعیت: اعلام نتایج
بدون دیدگاه
999 بازدید
۲۰ شهریور ۱۴۰۲
صفحه اصلی
تذکر: سایت اطلاع رسانی مسابقات معماری و شهرسازی ایران برگزارکننده ی هیچ مسابقه ای نیست و فقط مسابقات موجود را اطلاع رسانی می کند و از نیت هیچ برگزارکننده ای مطلع نیست که آیا نتایج را اعلام و جوایز را پرداخت می کنند یا خیر. بنابراین با توجه به جمیع شرایط موجود و با مطالعه کامل فراخوان و بررسی آن اقدام به شرکت یا عدم شرکت در مسابقه کنید. ضمنا اطلاع رسانی مسابقه دلیل بر این نیست که نقص نداشته باشد.

محتوای تصادفی (برای معرفی و انتشار با مدیر تماس بگیرید.)

جزییات کامل رویداد

نتایج مسابقه سرزمین خودرو ایرانیان

نتایج مسابقه جذب مشاور بهره بردار سرزمین خودرو ایرانیان

.

نتایج مسابقه « جذب مشاور بهره بردار برای شهرک ۲۳ هکتاری سرزمین خودرو ایرانیان» واقع در منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان با انتخاب دو اثر از سوی هیات داوران به کار خود خاتمه داد. به گزارش دبیرخانه سرزمین خودرو، پیرو انتشار فراخوان مسابقه « جذب مشاور بهره بردار سرزمین خودرو ایرانیان» در مورخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز گردید. اولین گردهمایی شرکت کنندگان، داوران و برگزارکنندگان مورخ  ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش های بین المللی رایزن برگزار گردید. وفق اعلام آیین نامه مسابقه آخرین مهلت تحویل آثار ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ تعیین گردیده بود.

.

طی گزارش دبیرخانه مسابقه، روند بررسی آثار و اعلام نتیجه مسابقه به شرح زیر بوده است:   نتایج-مسابقه-سرزمین-خودرو-ایرانیان جلسه ای روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۳  با حضور داوران گرامی و مدیر مسابقه برگزار شد که در آن جلسه  با عنایت به مطالعه آثار شرکت کنندگان محترم که در تاریخ مقرر در سامانه مسابقه، بارگذاری یا به دبیرخانه ارسال گردیده بود ( جمعاَ ۲۱ اثر) هر یک از داوران اقدام به امتیاز دهی بین ۰ تا ۲۰ برای هر کدام از آثار نمودند. پس از تطبیق امتیاز دهی، ۵ اثر که بیشترین امتیاز را کسب کردند انتخاب گردیدند. پس از بحث و تبادل نظر درخصوص سایر آثار نهایتاَ ۲ اثر دیگر نیز با اتفاق نظر انتخاب شدند که در مورد این ۷ اثر و پدید آورندگانشان مقرر گردید: گروه ها و افراد برگزیده در قالب یک نشست اختصاصی با هیات داوران نسبت به اقناع نظر آن ها از طریق تکمیل آثار یا دفاع از نکته نظرات ارایه شده اقدام نمایند. تاریخ این جلسه ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ تعیین شد و اسامی شرکت کنندگان منتخب برای حضور در جلسه فوق الذکر بدون در نظر گرفتن ترتیب خاص به شرح زیر تعیین گردید:
  1. آقای محمد رضا تاج گردون
  2. آقای شهرام جعفری
  3. آقای بهمن جواهری
  4. آقای امیر ریاضی
  5. آقای سپهر سرو قد
  6. آقای سید حسین شریف نسب
  7. آقای شهرام شیر محمدی
سپس ضمن بررسی، تدقیق و تبادل نظر پس از جلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ و ارایه شرکت کنندگان حاضر نتایج به صورت زیر اعلام شد:

.

بسمه تعالی

.

صورت جلسه  سومین نشست داوران مسابقه انتخاب مشاور بهره بردار

.

این جلسه روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ راس ساعت ۹ صبح در محل شرکت توسعه انبوه سازی پاسارگاد با حضور امضا کنندگان زیر تشکیل و پس از استماع توضیحات و ارایه های منتخبین این مرحله که شش نفر از هفت نفر انتخابی در جلسه حضور یافته بودند،پس از بحث و تبادل نظر و با لحاظ آیین نامه مسابقه و رعایت کلیه حق و حقوق شرکت کنندگان و در نظر گرفتن نقش هیات داوران در مسابقاتی از این دست به شرح زیر اتخاذ تصمیم نمود:
  1. از آن جا که هیچ کدام از نفرات و گروه های راه یافته به این مرحله نیز متاسفانه خود را ملزم به الزامات ساختار موضوع مسابقه نکرده بوده و یا راهکارهای لازم مورد نظر مطروحه در موضوع مسابقه را ارایه ننموده بودند بدین جهت معرفی فرد یا گروهی به عنوان نفر اول این مسابقه از نظر هیات داوران میسر نمی باشد.
  2. برنامه ها و پیشنهادات ارایه شده توسط آقای امیر ریاضی ( شرکت راتا) به دلیل نزدیکی بیشتر به الزامات ساختار مسابقه مورد توجه قرار گرفت. لیکن به دلیل عدم ارایه کامل ارکان طرح برای پروژه و ضعف در ارایه پیشنهادات مختص پروژه، جایگاه دوم مسابقه به ایشان اختصاص می یابد.
  3. برنامه ها و پیشنهادهای ارایه شده توسط آقای شهرام شیر محمدی با توجه به خلاقانه و نو آورانه بودن آن ها و نیز پژوهش های انجام شده توسط ایشان که مختص پروژه مورد نظر کارفرما انجام گرفته است قابل تقدیر دانسته شده، ولی به دلیل عدم ارایه راهکارهای حرفه ای برای هر یک از الزامات ساختار موضوع مسابقه که مدنظر کارفرما بوده است، جایگاه سوم مسابقه را به خود اختصاص می دهد.

هیات داوران:

جناب آقای دکتر علی عبدالعلی زاده  –  جناب آقای دکتر پیروز حناچی – جناب آقای دکتر شاهین حیدری – جناب آقای دکتر جمشید بایرامی

شبکه های اجتماعی سایت مسابقات معماری و شهرسازی Archicomp.ir

بدون دیدگاه
999 بازدید
۲۰ شهریور ۱۴۰۲
صفحه اصلی

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

شما هم نظرات خود را در مورد این پست به ما بگویید!

دیدگاهتان را بنویسید

Top