ورود به سایت
رمزتان را فراموش کرده‌اید؟

لطفاً نشانی ایمیل خود را‌ وارد کنید. از طریق ایمیل، پیوندی برای ساختن رمز تازه دریافت خواهید کرد.

بعد از زدن دکمه "دریافت رمز جدید" به صفحه اصلی سایت هدایت می شوید و یک ایمیل برای شما ارسال می شود.

ثبت نام در سایت

خلاصه رویداد

نتایج مسابقه ایستگاه های اتوبوس قزوین

نتایج-مسابقه-ایستگاه-های-اتوبوس-قزوین
جوایز
  • مجموع جوایز: 30 میلیون تومان
  • رتبه اول: 15 میلیون تومان
  • رتبه دوم: 10 میلیون تومان
  • رتبه سوم: 5 میلیون تومان
  • رتبه های 4 تا 10 : لوح تقدیر
راه ارتباطی
مشخصات
  • نوع فراخوان: ملی
  • نوع ارائه: دیجیتالی
  • مکان: قزوین-ایران
  • وضعیت: نتایج نهایی بدون نمایش آثار برگزیده
بدون دیدگاه
1,122 بازدید
۲۹ آذر ۱۴۰۰
صفحه اصلی

محتوای تصادفی (برای معرفی و انتشار با مدیر تماس بگیرید.)

جزییات کامل رویداد

نتایج مسابقه ایستگاه های اتوبوس قزوین

اعلام نتایج مسابقه طراحی ایستگاه های اتوبوس قزوین

.

فرآیند داوری مسابقه ملی طراحی ایستگاه های اتوبوس درون شهری(قزوین)برگزار و آثار برگزیده به شرح ذیل می باشد.

رتبه های برتر

    • اثر اول:با کد ۱۱۷۷ (حامد شفیعی پناه درآباد_حامد صفری/تهران)
    • اثر دوم: با کد ۱۳۰۸ (سها خطیبی نیا_الهه شیشه چی/قزوین)
    • اثر سوم: با کد ۱۱۸۷ (خلیل طالع اسلامی_مریم درویشی/همدان) می باشد.

آثار شایسته تقدیر

هفت اثر شایستۀ تقدیر بدون اولویت به شرح ذیل می باشد که به ایشان از سوی دبیرخانه مسابقه لوح افتخار اعطا خواهد شد، که طراحان این آثار عبارتند از:
    • کد ۱۳۱۷ (علی پور افراسیابی)
    • کد ۱۱۶۷ (هاله سادات نبوی رضوی_حسین جعفری)
    • کد ۱۳۱۰ (آتلیه معماری لاهیجان)
    • کد ۱۳۴۷ (فاطمه شیخ احمدی)
    • کد ۱۲۹۴ (تارا نساج_سارا غلامی_سنبل مفاخری_پری ناز بهمنی)
    • کد ۱۲۵۴ (آرمان پورافراسیابی)
    • کد ۱۳۲۲ (مجتبی هاشمی)
شماره تماس مربوط به نتایج مسابقه ایستگاه های اتوبوس قزوین
    • تلفن : ۳-۰۲۸۳۳۷۹۶۸۰۱
    • داخلی ۲۴

بخش هایی از فراخوان

معیارهای ارزیابی طرح:

    • – وجه به ارجاعات صحیح معماری به ویژه در ارتباط با اصول معماری ایرانی اسلامی ( دارای امتیاز ویژه)
    • – خلاقیت، جذابیت و انعطاف پذیری
    • – توجه به مسائل محیط زیستی و اصول معماری پایدار ( دارای امتیاز ویژه)
    • – کیفیت نمای شب و امکان نورپردازی مطلوب
    • – توجه به اقلیم
    • – توجه به هویت و پیشینه شهر
    • – مدولار بودن (امکان استقرار بیش از یک ایستگاه در کنار یکدیگر)
    • – رویت پذیری
    • – امکان تعبیه تابلوهای اطلاع رسانی یا تبلیغاتی
    • – هوشمند بودن (خدمات پرداخت، کارت بلیط و…)
    • – اجرایی بودن و رعایت ضوابط فنی  و توجه به اقتصاد پروژه
    • – سهولت حرکت پیاده و توجه به دسترس پذیری برای گروه های مختلف
    • – رعایت ضوابط و آیین نامه های موجود در اسناد مسابقه
    • – قابلیت حمل و نصب آسان
    • – امکان سری سازی طرح علی رغم داشتن منظر زیبا
    • – ترجیحا از طرح های چند قسمتی که می بایست در محل نصب با یکدیگر ترکیب شوند تا یک المان را به وجود آورند، اجتناب گردد.
شبکه های اجتماعی سایت مسابقات معماری و شهرسازی Archicomp.ir
بدون دیدگاه
1,122 بازدید
۲۹ آذر ۱۴۰۰
صفحه اصلی

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

شما هم نظرات خود را در مورد این پست به ما بگویید!

پاسخی بگذارید

Top